loading...
FCBnews(هواداران فوتبال اروپایی)
عاشق تیم بازدید : 44 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

اینیستا: هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با بارسا ندارم

آندرس اینیستا، ستاره بارسا، قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند تا به آرزویش که بازنشستگی در این باشگاه است، برسد.

قرارداد فعلی این ملی پوش اسپانیایی با بارسا در تابستان 2015 به اتمام می رسد اما دوست دارد هرچه زودتر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

 اینیستا به اسپورت گفت:" این رویای من است که دوران حرفه ای ام را در بارسا به پایان برسانم. هیچ چیزی نمی تواند نظر من را تغییر بدهد. باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت اما من فکر نمی کنم که هیچ مشکلی برای تمدید قراردادم باشد.

وقتی هر دو طرف بخواهند همکاری شان را ادامه بدهند، شرایط برای تمدید قرارداد خیلی سریع فراهم خواهد شد.

با توجه به شرایطی که من در آن قرار دارم، مشکلی برای تمدید قرارداد نمی بینم. تنها باید خوب فکر کرد و تصمیم گرفت.

وقتی بنشینیم و صحبت کنیم، امیدوارم که همه چیز خیلی سریع حل شود زیرا هر دو طرف یک هدف را دارند."

اینیستا که اولین بازی اش برای بارسا را در فصل 03-2002 انجام داد، در این مدت بیش از 300 بازی برای آبی و اناری ها انجام داده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
انجمن
 میهمان گرامی از انجمن ما دیدیار نمایید و  ثبت نام کنید


g34_dm8GMD.gif
https://rozup.ir/up/fcbnews2012/7d2b35a112c88110021cb1d7ac890bae.jpg

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 4,785